ՈՐՏԵՂԻ՞Ց ՊԱՏՎԻՐԵԼ ՎԻՏԱՄԻՆՆԵՐ

Ձեզ համար երկու լուր ունենք՝ վատ և լավ։ Վատ լուր․ ամառը վերջացավ, մոտենում են ցուրտ և մռայլ օրերը։ Լավ լուր․ Դուք կարող եք կանխել սառը եղանակի բացասական հետևանքները Ձեր օրգանիզմի վրա։ Իհարկե, սա հիմնականում հնարավոր է դառնում սպորտի, առողջ սննդակարգի և օրվա ճիշտ ռեժիմի շնորհիվ, բայց պետք չէ մոռանալ նաև վիտամինների անփոխարինելի դերի մասին։

ԻՆՉՈ՞Ւ ԵՆ ՎԻՏԱՄԻՆՆԵՐԸ ԿԱՐԵՎՈՐ
Ունեն դրական ազդեցություն սրտի աշխատանքի վրա

Նվազեցնում են քաղցկեղի ռիսկը

Բարելավվում են իմունային համակարգը

ՈՐՏԵՂԻ՞Ց ԳՆԵԼ
Պատվիրե՛ք զեղչված վիտամիններ, հավելումներ, օրգանական սնունդ լավագույն օնլայն խանութներից
Amazon
Երբ խոսքը վերաբերում է վիտամիններին, Amazon-ը մրցակցային առումով անգերազանցելի է։ Բազմաթիվ վիտամինային ապրանքանիշներ ունեն Amazon-ի իրենց սեփական խանութը։ Օրինակ, եթե Centrum մուլտիվիտամին եք ցանկանում, ստուգե՛ք Centrum Amazon խանութը:

Amazon
Երբ խոսքը վերաբերում է վիտամիններին, Amazon-ը մրցակցային առումով անգերազանցելի է։ Բազմաթիվ վիտամինային ապրանքանիշներ ունեն Amazon-ի իրենց սեփական խանութը։ Օրինակ, եթե Centrum մուլտիվիտամին եք ցանկանում, ստուգե՛ք Centrum Amazon խանութը:

iHerb
iHerb-ն առաջարկում է ավելի քան 30,000 վիտամիններ, սննդային հավելումներ և այլ ապրանքներ՝ արտադրված ամերիկյան առաջատար ապրանքանիշների կողմից: iHerb -ն ամբողջովին թարմացնում է իր արտադրանքի տեսականին տարեկան ավելի քան 8 անգամ՝ երաշխավորելով յուրաքանչյուր ապրանքի որակը և թարմությունը:



7 ԲԱՂԱԴՐԻՉ, ՈՐՈՆՔ ՊԵՏՔ Է ՊԱՐՈՒՆԱԿԵՆ ՁԵՐ ՄՈՒԼՏԻՎԻՏԱՄԻՆՆԵՐԸ
Վիտամին D․ Վիտամին D-ն օգնում է մարմնին յուրացնել կալցիումը, որը կարևոր է ոսկրերի առողջության համար: Այս վիտամինի անբավարար քանակը կարող է մեծացնել ոսկորների և մեջքի ցավերի հավանականությունը, ինչպես նաև մազերի կորստի պատճառ դառնալ։
Ամենօրյա վիտամին D-ն ստանում են արևի լույսի տակ 15 րոպե մնալով, սակայն մարդկանց ավելի քան 40 տոկոսին դա չի հաջողվում:
Երեխաներին ու մեծահասակներին խորհուրդ է տրվում օրական ստանալ Վիտամին D-ի 600 միավոր, իսկ տարեցներին ՝ 800։



Մագնեզիում. Մագնեզիումն առավել հայտնի է էներգիայի արտադրության համար: Մագնեզիումը հանգստացնում է նյարդային համակարգը, կարգավորում է մկանների գործառույթը և հավասարակշռում է արյան մեջ շաքարի մակարդակը։

Հավելումների մեջ մագնեզիումի չափաբաժինը չպետք է գերազանցի 350 մգ-ը։ Խորհուրդ է տրվում ընտրել ասպարատ, ցիտրատ, լակտատ կամ քլորիդ։

Մագնեզիում. Մագնեզիումն առավել հայտնի է էներգիայի արտադրության համար: Մագնեզիումը հանգստացնում է նյարդային համակարգը, կարգավորում է մկանների գործառույթը և հավասարակշռում է արյան մեջ շաքարի մակարդակը։

Հավելումների մեջ մագնեզիումի չափաբաժինը չպետք է գերազանցի 350 մգ-ը։ Խորհուրդ է տրվում ընտրել ասպարատ, ցիտրատ, լակտատ կամ քլորիդ։



Կալցիում․ Մարդկանց զգալի մասը սննդակարգից չի ստանում բավարար քանակությամբ կալցիում՝ անհրաժեշտ ամուր ոսկորների և ատամների համար: Հատկապես կանայք ավելի շուտ են սկսում կորցնել ոսկորների ամրությունը, իսկ բավարար քանակությամբ կալցիում ստանալը լավագույն պաշտպանությունն է այս խնդրի դեպքում:
Կալցիումի խորհուրդ տրվող օրական չափաբաժինը 1000 մգ է։




Ցինկ Ցինկը բարելավում է իմունային համակարգը և օգնում է օրգանիզմին օգտագործել ածխաջրերը, սպիտակուցները և ճարպերը էներգիա ստանալու համար: Այն նաև նպաստում է վերքերի բուժմանը:

Մուլտիվիտամիններում ցինկի խորհուրդ տրվող չափաբաժինը պետք է լինի 5-10 մգ։




Ցինկ Ցինկը բարելավում է իմունային համակարգը և օգնում է օրգանիզմին օգտագործել ածխաջրերը, սպիտակուցները և ճարպերը էներգիա ստանալու համար: Այն նաև նպաստում է վերքերի բուժմանը:

Մուլտիվիտամիններում ցինկի խորհուրդ տրվող չափաբաժինը պետք է լինի 5-10 մգ։




Երկաթ․ Նրանք, ովքեր կարմիր միս են ուտում, սովորաբար բավարար քանակությամբ երկաթ են ստանում: Երկաթն անհրաժեշտ է արագ աճի և զարգացման ժամանակ: Բուսակերների համար կարևոր է հիշել, որ իրենց մուլտիվիտամինները պարունակեն երկաթ, հատկապես եթե մսի պակասը չեն լրացնում երկաթով հարուստ այլ կերակուրներով:
Մուլտիվիտամիններում երկաթի խորհուրդ տրվող օրական չափաբաժինը պետք է լինի 18 մգ։







Ֆոլաթթու
Ֆոլաթթուն առավել հայտնի է պտղի զարգացմանը օգնելու և արատները կանխարգելելու համար: Այս բաղադրիչը ամրացնում է եղունգները, նվազեցնում է ընկճախտը, ինչպես նաև պայքարում է բորբոքման դեմ:





Ֆոլաթթու․ Ֆոլաթթուն առավել հայտնի է պտղի զարգացմանը օգնելու և արատները կանխարգելելու համար: Այս բաղադրիչը ամրացնում է եղունգները, նվազեցնում է ընկճախտը, ինչպես նաև պայքարում է բորբոքման դեմ:






Վիտամին B12 Վիտամին B12-ը բարելավում է մարմնի նյարդերն ու արյան բջիջները, ինչպես նաև նպաստում է ԴՆԹ-ի արտադրմանը: Բուսակերները հակված են վիտամին B 12-ի անբավարարության, քանի որ դրա աղբյուր են հանդիսանում այնպիսի կերակուրներ, ինչպիսիք են միսը, թռչնամիսը, ձկնեղենն և ձուն:

ԻՆՉՊԵ՞Ս ԿԱՏԱՐԵԼ ԳՆՈՒՄՆԵՐ
ԳՐԱՆՑՎԻ՛Ր
Գրանցվի՛ր մեր կայքում և
անվճար ստացի՛ր առաքման հասցեներ
ԳՆԻ՛Ր ՕՆԼԱՅՆ
Օգտագործի՛ր տրամադրված առաքման հասցեները՝ կայքերից գնումներ կատարելիս
ԱՌԱՔՈՒՄ ԴԵՊԻ ՀՀ
Ստացի՛ր գնումներդ
ՀՀ֊ում և Արցախում |
ONEX SMART LOCKER
ՁԵԶ ՀԱՐՄԱՐ ՀԱՍՑԵՆԵՐՈՒՄ
Կատարե՛ք գնումներ աշխարհի լավագույն օնլայն խանութներից և ստացեք Ձեր առաքանիները Ձեզ առավել մոտ հասցեից
ՁԵԶ ԿՀԵՏԱՔՐՔՐԻ ՆԱԵՎ
ՆԵՐԲԵՌՆԵՔ ՄԵՐ ՀԱՎԵԼՎԱԾԸ
Ներբեռնե՛ք ONEX-ի թարմացված բջջային հավելվածը, ստացեք ծանուցումներ Ձեր պատվերի կարգավիճակի փոփոխության վերաբերյալ, օգտվեք «Առաքում տուն» ծառայությունից և կատարեք օնլայն վճարումներ։
ՄԻԱՑԻ՛Ր ՄԵԶ
ԵՎ ՕԳՏՎԻՐ ԲԱԶՄԱԹԻՎ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՑ

© 2015-2020 ONEX.AM: Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են:

Կայքում տեղադրված ապրանքների գները ներկայացված են 2020 թ․֊ի սեպտեմբերի 19-ի դրությամբ: