Հարավկորեական դիստոպիական Squid Game-ը դարձել է Netflix-ի դեռևս ամենահայտնի սերիալը ՝ հավաքելով շուրջ 111 միլիոն երկրպագու։ Այս բլոգում մենք հավաքել ենք այս շատ սիրված սերիալի վերաբերյալ հագուստ և այլ թեմատիկ պարագաներ։
ՀԵՏԱՔՐՔԻՐ ՓԱՍՏԵՐ
Ռեժիսոր Հուան Դոն-հյուկը սցենարի վրա սկսել է աշխատել 2008 թվականին, և այն ի սկզբանե ֆիլմ էր:
Խաղացողների սենյակի պատերն ունեն պատկերներ, որոնք կանխատեսում են խաղերը:
Հսկիչների դիմակների պատկերները ոգեշնչված են մրջյունների խմբերից։
2019 թ.-ին Netflix-ը հայտարարել էր այս շոուի մասին, որն ի սկզբանե կոչվում էր «Round 6»